پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3295
-
الف
+

حضور «مِشمِشه» در جشنواره ملی فیلم فجر

فیلم سینمایی «مِشمِشه» به کارگردانی شاهد احمدلو به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

فیلم سینمایی «مِشمِشه» به کارگردانی شاهد احمدلو به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری صبا، تصویربرداری فیلم سینمایی «مِشمِشه» به کارگردانی شاهد احمدلو در روزهای پایانی خود قرار دارد.

شاهد احمدلو کارگردان فیلم درباره حضور این فیلم در جشنواره جهانی فجر عنوان کرد: فیلم در این جشنواره حضور ندارد و وقت این کار را هم نداریم. دورخیز ما برای سی و هفتمین جشنواره فجر است و قبل از آن قصد داریم در فستیوال های جهانی حضور داشته باشیم.

احمدلو به لوکیشن های حال حاضر فیلم اشاره کرد و افزود: لوکیشن های ما در لاهیجان و اطراف لاهیجان است و به خاطر فضای ناکجاآباد بودن فیلم هیچ جغرافیای مشخصی ندارد. فیلمی است که یک هنرور هم ندارد و همه بازیگران اصلی هستند. یک ماشین اضافه در آن نمی بینید، یک خانه یا ساختمان اضافه در آن نیست مگر در خدمت داستان و روایت آن.

وی به تدوین همزمان فیلم در حین فیلمبرداری اشاره کرد و افزود: تدوین فیلم همزمان توسط کاوه ایمانی در حال انجام است، همچنین صداگذاری پس از تدوین توسط سامان شهامت انجام خواهد شد  و ناصرچشم آذر موسیقی فیلم را خواهد ساخت.

کارگردان فیلم «طاقباز» به متفاوت بودن «مِشمِه»اشاره کرد و عنوان کرد:این فیلم متفاوت ترین فیلم من است و همان فیلمی است که در طول این سال ها فیلم سازی و فعالیت در سینما در آرزوی ساختن آن بودم. منتظر پدیده سال آینده سینمای ایران باشید.

 ه خ / ص گ

نظر شما
ارسال نظر